Zaraz ktoś powie:
"Tyy pedale, pewnie sam sobie te 100 wyświetleń nabiłeś i myślisz, że fajny jesteś...!"nie, nie nabijałem sobie wyświetleń :D Jestem w lekkim szoku, z 20 wyświetleń bym się zajebiście ucieszył, a mam iść 5x więcej co jest dla Mnie ogromnym sukcesem i mam nadzieję, że dalej będziecie tak licznie czytać Moje głupotki :P
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!! ;>

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz