wtorek, 15 marca 2016

Wpadłem ostatnio na taki dziwny pomysł gadania z Wami przez telefon, w sumie... z myślą, że kto będzie chciał rozmawiać z kimś kogo nie zna? Ale zaskoczyliście Mnie po raz kolejny! ;p Większość myślała, że to żart, bała się, dlatego nie wysłała numeru, ale było 4-5 osób, które podały Mi swój numer i łącznie przegadaliśmy sporo czasu, i wiecie co? Jesteście zajebiści. :)) Przegadałem 1,5h z osobami, których kompletnie nie znam a rozmawiało się tak fajnie jakbyśmy znali się w realu. W rozmowach telefonicznych nie powiedziałem 'ostatniego słowa', a więc jeśli ktoś chcę ze Mną troszkę pogadać, pośmiać się - nie ma się czego bać, to raczej Ja się boję, że mogę nie być taki jakiego ktoś Mnie sobie wyobrażał. :P

  Ave Griff!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz