Blessed With A Curse
sobota, 3 grudnia 2016
wtorek, 15 marca 2016
Wpadłem ostatnio na taki dziwny pomysł gadania z Wami przez telefon, w sumie... z myślą, że kto będzie chciał rozmawiać z kimś kogo nie zna? Ale zaskoczyliście Mnie po raz kolejny! ;p Większość myślała, że to żart, bała się, dlatego nie wysłała numeru, ale było 4-5 osób, które podały Mi swój numer i łącznie przegadaliśmy sporo czasu, i wiecie co? Jesteście zajebiści. :)) Przegadałem 1,5h z osobami, których kompletnie nie znam a rozmawiało się tak fajnie jakbyśmy znali się w realu. W rozmowach telefonicznych nie powiedziałem 'ostatniego słowa', a więc jeśli ktoś chcę ze Mną troszkę pogadać, pośmiać się - nie ma się czego bać, to raczej Ja się boję, że mogę nie być taki jakiego ktoś Mnie sobie wyobrażał. :P
Ave Griff!
poniedziałek, 21 grudnia 2015
Świętaaa!
Komercja i hipokryzja, ale i tak lubię. Czas gdy spotykamy się całą rodziną by zjeść tego pierdolonego karpia, którego i tak nie jem bo chuj mnie strzela gdy mam wybierać z niego te ości, ale dalej.
Składanie fałszywych, nigdy niespełniających się życzeń to już coroczna tradycja 'przełamywana' oczywiście opłatkiem. BTW. CZY KTOŚ TU LUBI SKŁADAĆ ŻYCZENIA? Ja tego NIE NA WI DZĘ!, więc każdemu mówię chyba najkrótsze ale najlepsze życzenia bo mają w sobie wszystko co sobie ktoś wymarzy - "Wszystkiego Najlepszego!". Ale babci i tak mało! dalej pyta czego jeszcze jej życzę, no cóż za zachłanność!
Święty Mikołaj nie istnieje?! z tą informacją zderzył się chyba każdy, od kolegów, domyśliliście się sami, chyba, że Was po prostu rodzice nie kochali, to od razu wam powiedzieli, że nie ma Świętego M. (dzieciństwo w gruzach, zamknięci w sobie do następnych świąt).
Święta to fajna rzecz, ale niestety, wielkie firmy psują je nam już miesiąc przed, wystawiając te jebane choinki, puszczając te reklamy coca-coli, i jakbym mógł zapomnieć - "włączamy niskie ceny". Utrata magii świąt, coś co kiedyś odczuwalne było co rok, dziś zniknęło na zawsze, zawsze, zawsze...ale mamy szansę to odbudować! wystarczy nie wychodzić z domu i wyjebać z niego wszystkie media, życzę powodzenia. Ho Ho Ho!
Dziękuję, Wasz ukochany admin, sprzątacz, prorok, pogodynka, SenSei i bloger.
środa, 22 lipca 2015
10 rzeczy, które Mnie denerwują
1. Denerwują Mnie osoby, które poprzez gatunek muzyczny czują się lepsze, i nie chodzi Mi tu tylko o to, że dres wjeżdża na metala, a metal na dresa, ale o to, że osoba słuchająca np. blacku wyzywa osobę słuchającą np. metalcoru czy trashu.
2. Denerwują Mnie strony na fejsbukach, które wstawiają zdjęcia dziewczyn z dopiskiem "tylko gej nie da lajka" No kurwa...
3. Denerwuję, irytuję, przygnębia Mnie...Disco Polo, nie wyobrażam sobie swojego wesela przy muzyce Disco Polo, dlatego go nie chcę, 18-nastki też nie chcę ;)
4. Denerwują Mnie osoby, które są natrętne co do Mojej osoby
5. Denerwuję Mnie gdy ktoś kładzie coś w lodówce na tak neutralnej rzeczy jak masło
6. Denerwuję Mnie chodzenie do fryzjera, to czekanie w kolejce, to gdy siedzę na tym krześle a ludzie się patrzą, nie ufam fryzjerom, grrr
7. Telefon, gumy do żucia i słuchawki to dla Mnie rzeczy święte, denerwuję Mnie gdy ktoś chcę pożyczyć
8. Denerwuję Mnie współczesne radio i telewizja
9. Denerwuję Mnie gdy zakochuję się w jakimś zespole, a następny album jest chujowy tak bardzo
10. Denerwują Mnie ludzie, którzy chodzą nie tą stroną chodnika którą powinni i nie dziękują Mi za to, że ich nie przejechałem
To już koniec, czekajcie na następne posty, możecie także pisać na priv PSSM o czym mam napisać ;)
piątek, 3 kwietnia 2015
Wesołych ^^
Siedzi zając jaja liże,
już Wielkanoc coraz bliżej!
Może trafi się samica i zajączek se pokica.
No i ona raz do roku lubi poczuć jaja w kroku.
Obyś w łóżku był tak mocny jak zajączek wielkanocny,
żeby była tez owocna twoja palma wielkanocna.
Abyś spuszczał się z fakfusa tak obficie jak w dyngusa.
Wielkanocnych Świąt już pora trzeba jaja wyjąć z wora,
pomalować, pofarbować i kobiecie dać spróbować,
żeby potem nie gadała że na święta jaj nie miała
WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZY GRIFFIN! :3
już Wielkanoc coraz bliżej!
Może trafi się samica i zajączek se pokica.
No i ona raz do roku lubi poczuć jaja w kroku.
Obyś w łóżku był tak mocny jak zajączek wielkanocny,
żeby była tez owocna twoja palma wielkanocna.
Abyś spuszczał się z fakfusa tak obficie jak w dyngusa.
Wielkanocnych Świąt już pora trzeba jaja wyjąć z wora,
pomalować, pofarbować i kobiecie dać spróbować,
żeby potem nie gadała że na święta jaj nie miała
WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZY GRIFFIN! :3
sobota, 14 marca 2015
Jak zaczęła się Moja przygoda z metalem?
Zacząłem ją sam, nikt w mojej rodzinie nigdy nie słuchał tego typu muzyki, nikt Mi jej nie pokazał, nie zaraził. Jedyną osobą, która wskazała Mi kierunkowskaz do metalu był gracz z gry Counter Strike, a nazywał się Wi@nter :D <co dziwne ostatnio grając spotkałem Go przypadkowo :DD> Spytałem Go 'co robisz, że tak świetnie grasz...?' On na to, że puszcza metal podczas gry, pomyślałem sobie kurwa, może On ma racje :D szybko podałem Mu Gadu i wysłał Mi piosenki, które słucha, tak, był to Sabaton haha <Haters Gonna Hate>.
Było to jakieś 3 lata temu <zaraz ktoś pomyśli, że słucham metalu 3 lata a za adminowanie się biorę i jeszcze o tym posty na blogu piszę haha :D> Przecież nie ważne jest ile słucham, ważne jest co ta muzyka wnosi do mojego życia i jak je koloruje. Dziś Sabatona już nie słucham, ale szacunek i pamięć pozostanie.
PEACE :Dsobota, 7 marca 2015
Jak i po co powstała strona Pierdol stereotypy, słuchaj metalu?
Sam pomysł na stronę powstał nagle, chęć czegoś nowego, chęć dzielenia się z ludźmi tym co siedzi w Mojej głowie, nazwa strony powstała równie nagle jak sam pomysł jej założenia bo po północy 11 listopada gdy nie mogłem zasnąć, zapisałem ją sobie w telefonie by nie zapomnieć. :DPo co założyłem stronę ? jak napisałem wyżej chcę się dzielić z Wami muzyką, ale także chcę pokazać, że można adminować na wesoło i nie trzeba stawiać sobie jakichś granic w tym co się robi, po prostu być sobą i pierdolić stereotyp admina, który wstawia tylko piosenki i memy o muzyce, i to chyba daje jakiś efekt bo czuję, że Mnie lubicie (wiadomo - nie wszyscy), i czuję, że wiecie, że Ja lubię każdego z Was, po kolei. Zakładając stronę nie myślałem, że to aż tak daleko zajdzie, choć początek nie był łatwy < ogromne podziękowania dla strony 'Zrozumieć Rock'a'>, i tu rada dla nowych stron, a także tych którzy się wahają czy założyć swoje - spróbujcie, nic nie tracicie. :)
I'll face it with a grin.
I'm never giving in
On with the show!!!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
